Vážení zákazníci, s ohledem na současnou situaci jsme byli nuceni snížit počty zaměstnanců na našich provozovnách a omezit tak některé služby zákazníkům. Prosím, pokud to není bezpodmínečně nutné, využívejte pro kontakt s námi především e-mailovou korespondenci. Naši zaměstnanci Váš dotaz zodpoví, jakmile to bude možné. Aktuálně bohužel není v našich silách vyřizovat veškeré telefonní hovory. Za dočasně snížený komfort našich služeb se Vám tímto velmi omlouváme. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme pevné zdraví!

REKLAMACE INSTRUKCE

nove_tlacitko_zpet


BATERII DŮKLADNĚ ZABALTE TAK, ABY PŘI PŘEPRAVĚ NEDOŠLO K JEJÍMU POŠKOZENÍ 

  • Do balíku přiložte záruční list, nákupní doklad (nebo jejich kopii) a průvodní dopis

  • Do průvodního dopisu napište popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)

  • Po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu

  • Pokud zasíláte dvě a více baterií v jedné zásilce (zejména staniční baterie), je třeba baterie zajistit proti vzájemnému zkratu

 

nove_tlacitko_vpred