Vážení zákazníci, s ohledem na současnou situaci jsme byli nuceni snížit počty zaměstnanců na našich provozovnách a omezit tak některé služby zákazníkům. Prosím, pokud to není bezpodmínečně nutné, využívejte pro kontakt s námi především e-mailovou korespondenci. Naši zaměstnanci Váš dotaz zodpoví, jakmile to bude možné. Aktuálně bohužel není v našich silách vyřizovat veškeré telefonní hovory. Za dočasně snížený komfort našich služeb se Vám tímto velmi omlouváme. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme pevné zdraví!

REKLAMACE ELEKTRONICKÉ ZAŘÍZENÍ

nove_tlacitko_zpet

ZAŘÍZENÍ DŮKLADNĚ ZABALTE TAK, ABY PŘI PŘEPRAVĚ NEDOŠLO K JEHO POŠKOZENÍ

Do balíku přiložte nákupní doklad, případně záruční list (nebo jejich kopii) a průvodní dopis (ke stažení zde)

Do průvodního dopisu napište popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)

Po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu

nove_tlacitko_vpred