ZAŘÍZENÍ DŮKLADNĚ ZABALTE TAK, ABY PŘI PŘEPRAVĚ NEDOŠLO K JEHO POŠKOZENÍ
Do balíku přiložte nákupní doklad, případně záruční list (nebo jejich kopii) a průvodní dopis (ke stažení zde)
Do průvodního dopisu napište popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)
Po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Více informací k používání souborů cookies- ZDE
Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.